dimarts, 9 de febrer del 2016

Em presento Javier

Hola soc el Javier formo part del grup d’optativa de 2n Cicle.
Os explicaré lo que m’agrada a mi.
La pel·lícula que m’agrada es Padres por desigual.
Va sobre una família i un padrastre que viuen junts, però per telèfon a la família li truquen el pare i li diu que vagi a recollir-li a l’aeroport. Després es coneixen i es fan amics però després fan una competició para veure i es el millor pare.
Es per riure i es molt emocionant.

Aquests son els protagonistes: Mark Wahlberg, Will Ferrell y Linda Cardellini


La música que m’agrada és:
-         Grup: Skillet
Aquet grup es molt conegut en Estats Units, canten rock i ha mi m’agrada molt perquè tinc tres de les seves cançons en el mòbil i m’agraden molt.
Aquets son els cantats del grup:  John Cooper Korey Cooper Jen Ledger Seth Morrison.


El llibre que m’agrada es: La llamada de lo salvaje
Va sobre un gos que es diu Buck i que te una vida malament perquè el maltraten, el peguen, no li donen de menjar etc... però al final es va en una banda de lobos per tenir una vida feliç i salvatje.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada