dimarts, 9 de febrer del 2016

Hola em dic Liam i sóc del grup d'optativa Bloc i un llibre que m'agrada molt és Wonder es una historia real sobre la vida de un nen que quan neix te grans defectes a la cara que li condicionen la seva vida fins a el curs de 5é de primaria no ha anat mai a la escola com a alumne i nomes ha anat a la festa de final de curs de la escola de la seva germana i fins a llavors havia fet escolarizacio a casa l'havia ensenyat la seva mare.




La meva pelicula preferida es "intocable" es una pelicula Francesa dirigida per Oliver Nakache de l'any 2011 es va convertir en la pelicula amb mes exit de la historia en la taquilles Franceces va sobre la vida  de Philippe pozo di barga.




i una cantant que  m'agrada es Avicii es un DJ i productor Suec i m'agraden les seves cançons son totes en angles aqui us deixo dues cançons seves





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada